czwartek, 23 maja 2013

Anioły są wśród nas

Witam Wszystkich serdecznie.
Czy wierzycie w anioły? Ja wierzę, że są obecne w życiu każdego człowieka, poza tym bardzo je lubię. Nie tak dawno stałam się dumną posiadaczką prześlicznej Anieliczki.


Uszyła ją dla mnie Anetka - cudowna osoba prowadząca Pracownię Foggi. Wszyscy lubiący piękne szyjątka - anioły, lalki czy króliczki powinni koniecznie do Niej zajrzeć.
Moja Anieliczka rozsiadła się wygodnie na krzesełku i towarzyszy mi podczas tworzenia kolejnych haftowanych obrazków.

Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za odwiedziny:)



4 komentarze:

  1. anielinka śliczna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Anieliczka, a u mnie dzisiaj też aniołkowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. na cudowne wdzianko ... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna i idealnie wpasowała się w Twoje wnętrze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.