niedziela, 2 czerwca 2013

Pustynia

Witam wszystkich serdecznie!
Po półtora tygodniu nieobecności wróciłam z internetowej pustyni w jakiej położony jest mój dom. Wiem istnieje internet mobilny, ale u mnie łapie zasięg tylko przy bramie:(
No ale dosyć narzekania, postępy w pracach w domu są a owszem, tylko aparat został w Warszawie, więc zdjęcia najwcześniej za tydzień.
Dzisiaj chcę pokazać metryczkę jaką przygotowałam dla pewnej kruszynki.

Niestety nie posiadam wzoru, haftowałam ze zdjęcia. Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam cieplutko i zmykam popatrzeć co u Was:)

7 komentarzy:

  1. Kochana! Piękna metryczka:). I wcześniejsze hafty również!
    Dziękuję za wizytę u mnie i miłe słowa.
    A pustynia internetowa do przeżycia jest...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza!
    I bardzo dziewczęce kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mieszkam w takiej internetowej pustyni :( Śliczna metryczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też były ostatnio problemy z internetem, przez liczne burze.
    Metryczka jest boska - niby tylko stópki ale bardzo wymowne i pełne treści - super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.