wtorek, 2 września 2014

Pokój nastolatki

Witajcie Kochane!
Czas biegnie jak dla mnie zbyt szybko, dwa miesiące wakacji uleciały z wiatrem. Wydaje mi się,  że jeszcze niedawno Młoda przyniosła świadectwo ukończenia I klasy a już wróciła do szkoły.
Młoda zadomowiła się u nas na dobre, więc nasza dawna sypialnia przeszła metamorfozę i stała się jej pokojem.
Tak to wygląda teraz:







Pokój wymaga jeszcze pewnych zmian i mam nadzieję, że wprowadzimy je jak najszybciej.

Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego tygodnia:)

11 komentarzy:

  1. Bardzo klimatyczne wnętrze:) Moja córa dodałaby trochę pastelowego różu i siedziałaby non stop. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja się wprowadzam tu. Ma synów i rzadko kiedy widuję pokoje dziewczyn. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokój wygląda stylowo i z klimatem, a poduszki są zjawiskowe:). Pozdarwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja wnętrza. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna aranżacja :). Lampy na ścianie szczególnie mi się podobają, fajnie jakby miały biały kabel zamiast czarnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to, że zasłony oraz materiał, z którego zrobiona jest narzuta na krzesło są takie same. jest przytulnie i miło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie i przytulnie:) moim zdaniem to taka nietypowa jak dla nastolatki aranżacja, ale tym lepiej - stonowane wnetrze jest lepsze od takiego krzykliwego i zagraconego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pokój! Bardzo mi sie podoba, jest taki stylowy!!!

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Młoda jest nastolatką? :) bo pokój nie pasuje mi na dla uczennicy pierwszej klasy szkoły podstawowej...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, tylko ten TV wg mnie trochę nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.