czwartek, 9 maja 2013

Krecik z czeskiej kreskówki

Witam serdecznie stałych i nowych obserwatorów.
Dzisiejszy post nawiązuje do wcześniejszego, bo 3 letnia Julka, w odróżnieniu od jej starszej imienniczki na razie nie jest fanką księżniczek i różu. Julka uwielbia Krecika z czeskiej kreskówki, zresztą cóż ja również go lubię - kojarzy mi się z dzieciństwem. Tak więc specjalnie dla Niej przeszukałam internet i znalazłam świetny wzór do haftu krzyżykowego.
Oto efekt końcowy:



Jeśli ktoś chciałby wyszyć obrazek z Krecikiem to poniżej załączam wzór.


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam wszystkich cieplutko:)

4 komentarze:

  1. Ja osobiście też jestem fanką krecika i moja córa też go lubi, fajnie prezentuje się w rameczce - niezłą robotę zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym umieć wyszywać takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jedna z moich ulubionych kreskówek, hafcikowy krecik to prawdziwy przymilak! Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Krecika i jego Ahoj! :) nawet nie tak dawno dostałam kubek z krecikiem podlewającym kwiatki ;) super wzorek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.