niedziela, 6 października 2013

1 ze 108, czyli druty i szydełko

Witam Wszyskich serdecznie.
Brak czasu to moja chroniczna przypadłość, jak na moje potrzeby doba powinna mieć 12 godzin więcej, wtedy miałabym czas na wszystko tj. na pracę, życie rodzinne i moje pasje. Te ostatnie pochłonęły mnie na kilka tygodni, głównym zajęciem było robienie na drutach i szydełkownie. Chciałam skończyć pewien projekt narzutę i poszewkę na poduszkę do mojej przyszłej sypialni, a przyszłej dlatego że na razie na poddasu jest tylko jedno nie podzielone pomieszczenie. Wiem , że to może niepoważne ale jest jak jest - są dodatki a sypialni brak:))




Ze 108 kwadratów w 9 kolorach i kilku wzorach powstała narzutka - kocyk


Do kompletu dorobiłam podusię


Dziękuję Wam za odwiedziny, pozdrawiam cieplutko i życzę udanego tygodnia.

4 komentarze:

  1. Wyszło świetnie nie ma co gadać. Widać że dużo pracy w to włożyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna narzuta i podusia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kolorowa i wesola narzuta. Super że już działasz w sprawie sypialni, kiedy juz ją zrobisz będziesz miała wszystkie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie prace super, a narzuta z pewnością daje także ciepełko i jest lekka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.