wtorek, 10 stycznia 2012

Majowo w styczniu

U mnie już majowo, dlaczego? W maju dwoje dzieci z mojej rodziny tj. siostrzenica i bratanek przystępują do Pierwszej Komunii Świętej. No więc ja jak to ja postanowiłam sprawić im pamiątkę z tej okazji, ale nie byle jaką tylko zrobioną własnoręcznie. Ponieważ lubię mieć wszystko zrobione na czas to już teraz siedzę i dłubię igłą w kanwie z nadzieją, że wszystko wyjdzie tak jak powinno i na czas, bo czasu mam wieczny niedosyt - tylko kilka godzin po pracy.
No, ale dosyć o tym, wiem, że to co zrobię teraz to przechwalanie się, ale co tam, mam ogromną ochotę pochwalić się częścią moich wcześniejszych zmagań igły i nitką.
Te scenki rodzajowe wiszą w mojej sypialni:





Cztery pory roku zdobią mój niewielki przedpokój, poniżej wszystkie razem:


i każda z osobna:
Wiosna

Lato

Jesień

Zima

Zaś galaktyka znalazła miejsce na półce w pokoju syna


Przepraszam za jakość zdjęć, ale gdy wracam z pracy do domu jest już ciemno - więc jakoś nie ta, poza tym - kiepski ze mnie fotograf.

Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny:)

3 komentarze:

  1. i ja w końcu do Ciebie trafiłam! Jestem pod wrażeniem haftowanych obrazów. To bardzo misterna i trudna robótka. Podziwiam Cię za cierpliwość i zdolności. A biało - czarne scenki retro po prostu mnie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonane obrazy. Podziwiam za cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.